طراحی و توسعه نرم افزارهای با کیفیت تحت وب

نرم افزام با هدف افزایش کیفیت نرم افزارهای تحت وب درایران با به عرصه رقابت نهاده است.

طراحی و توسعه نرم افزارهای با کیفیت تحت وب

نرم افزام با هدف افزایش کیفیت نرم افزارهای تحت وب درایران با به عرصه رقابت نهاده است.

بودجه شما محدود است ولی نیاز به نرم‌افزارهای با کیفیت و حرفه‌ای دارید

بودجه شما محدود است ولی نیاز به نرم‌افزارهای با کیفیت و حرفه‌ای دارید


طراحی و توسعه نرم‌افزارهای حرفه‌ای و با کیفیت، هزینه‌بر و مستلزم صرف زمان نسبتاً طولانی است. نرم‌افزارهای با کیفیت که وجوه مختلف توسعه حرفه‌ای در آنها لحاظ شده باشد گران قیمت هستند و همه افراد یا نهادها از عهده این هزینه‌ها بر نمی‌آیند.
منظور از تخمین هزینه نرم‌افزار Software Cost Estimation، برآورد هزینه و زمان موردنیاز برای توسعه یک نرم‌افزار، پیش از شروع پروژه نرم‌افزاری است که تا پایان تولید و توسعه سیستم ادامه دارد. تخمین هزینه نرم‌افزار برای توسعه سیستم‌های اطلاعاتی، یکی از دغدغه‌های مهم کارفرما و مدیریت پروژه است. الگوهای تخمین هزینه نرم‌افزار که در مراحل اولیه اجرای پروژه و با حداقل اطلاعات موجود از پروژه، قادر به تخمین زدن هزینه تولید و توسعه سیستم باشند، سودمند و مورد نیاز هستند.  

 روش تخمین هزینه مناسب، امکان کنترل مؤثر زمان و هزینه ساخت سیستم را فراهم می‌کند. یک پروژه نرم‌افزاری به تدریج تکامل پیدا می‌کند و به این ترتیب نمی‌توان یک برآورد قطعی و روشن برای هزینه نرم‌افزار انتظار داشت. تا سال ۲۰۱۷، نرم‌افزارها و مدل‌های برآوردی وجود دارند که به جای یک برآورد نقطه‌ای، برآورد حدودی انجام می‌دهند و به این ترتیب با روش‌های جدید تولید نرم‌افزار هم‌سو می‌شوند. ولی برآورد پروژه نرم‌افزاری را می‌توان به یک سری مراحل منظم تبدیل کرد که برآوردهایی با ریسک قابل قبول فراهم کنند. روش‌های الگوریتمی مطرح شده برای تخمین هزینه نرم‌افزار، از مدل‌های ریاضی برای تخمین هزینه پروژه استفاده می‌کنند. هر مدل الگوریتمی به صورت تابعی از فاکتورهای هزینه تعریف می‌شود. تا سال ۱۳۹۶، مشهورترین و مستندترین مدل الگوریتمی، مدل کوکومو COCOMO است که توسط آقای بوهم Bohem در سال ۱۳۵۹ شمسی مطرح شد. نرم‌افزام از یک تبدیل ارتقا یافته از مدل کوکومو برای تخمین و برآورد هزینه پروژه‌های مرتبط با خدمات نرم‌افزاری استفاده می‌کند که در آن خواسته‌های نرم‌افزاری به انتخاب‌ها و انتخاب‌های نرم‌افزاری به مشخصه‌های نرم‌افزار و مشخصه‌های نرم‌افزاری به پیاده‌سازی‌ها با ظرایب تصحیح و وابستگی نگاشت شده‌اند. با تخصیص حجم کار مورد نیاز بر حسب نفر ساعت به هر پیاده‌سازی، حجم کار و هزینه ارائه خدمات قابل تخمین و برآورد است.


راه حل این مشکل:

از بسته‌های تخفیف دار در نرم‌افزام استفاده کنید


منبع: نرم افزام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.